cn_alpha

一切皆有可能
I'm Old Fashioned - Chet Baker

小豆之家:

I'm old fashioned
我是个过时的人
I love the moonlight
我喜欢月光
I love the old fashioned things
我喜欢过时的东西
The sound of rain upon a window pane
雨滴敲在玻璃窗上的声音
The starry song that April sings
四月吟唱携来的繁星闪耀
This year‘s fancies are passing fancies
这一年再绚烂的花火都已淡去



But sighing sighs
我们遗憾得叹息


holding hands
我们握紧了双手


These my heart understands
这一切我的内心都知晓


I'm old fashioned
我是个过时的人


but I don't mind it
但是我并不介意


That's how I want to be
这正是我想要的自己


As long as you agree
只要你愿意


To stay old fashioned with me
来跟我一起做一个过时的人


This year’s fancies are passing fancies
这一年再绚烂的花火都已淡去


But sighing sighs
我们遗憾得叹息
holding hands
我们握紧了双手


These my heart understands
这一切我的内心都知晓


I'm old fashioned but I don't mind it
我就是个过时的人有什么好介意


That's how I want to be
这正是我想要的自己


As long as you agree
只要你也愿意


To stay old fashioned with me
来跟我一起做一个过时的人

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(22)