cn_alpha

一切皆有可能
Still Got Tonight - Matthew Morrison

龙行印象:

音乐

小豆之家:

If you're not home, I'll sit here on your doorstep
若你还未归家 我便独坐于门前的台阶
Button up my coat and wait
系上纽扣翻起衣领 只是静静等待

We'll go upstairs close the curtains and we're all set
上了楼 拉上所有的窗帘
to pick up where we left again
试图完成你我未完的事
There's question marks hangin' over us
关于未来的疑云始终笼罩我们

But we won't give the time of day, oh
但我们根本不想去担心这些
'Cause all we got is these few stolen seconds
如果这些偷来的分分秒秒是我们的所有
And we can't let them go to waste
怎能浪费于杞人忧天
The stars collide
今夜 繁星相互碰撞
We come back to life
而你我终于再度苏醒
We come back to life
有你在我身边 情感终于再度苏醒
The sparks will fly
今夜 花火兀自绚烂
One look in your eyes
你的明眸静静闪耀
My heart's open wide
我的心终于彻底苏醒
I know time's running out now
我明白 时间在一分一秒流逝
But we'll hold back the sun somehow
但为了你我 朝阳都不会升起
See the sky?
看看这漆黑的天空吧
We've still got tonight
今夜依旧属于你我
We've still got tonight
没有任何人可以夺走

Come 9am
床头的闹钟 时针早已指向九点
I'm packing every suitcase
我轻手轻脚地装好旅行箱
Leave you in your bed so warm
离开时床上依旧残留体温
I'll do my best not to wake you but it's useless
我尽全力轻轻离开 可我做不到
Can't tiptoe 'round this no more, oh
即使踮脚走路的声音都会将你惊醒
It's gonna get much harder
对你的感情在心头翻涌 每一天都愈发艰难
Before it gets better baby and that's for sure, mmm
好像我们无法在一起了 但我向你保证 一切都会变好
Just say you'll wait for my footsteps on the staircase
只求你告诉我 你会永远等着我踏上楼梯的脚步声
And I will walk back through this door
因为我向你保证 我会回来找到你
The stars collide
今夜 繁星相互碰撞
We come back to life
而你我终于再度苏醒
We come back to life
有你在我身边 情感终于再度苏醒
The sparks will fly
今夜 花火兀自绚烂
One look in your eyes
你的明眸静静闪耀
My heart's open wide
我的心终于彻底苏醒
I know time's running out now
我明白 时间在一分一秒流逝
But we'll hold back the sun somehow
但为了你我 朝阳都不会升起
See the sky?
看看这漆黑的天空吧
We've still got tonight
今夜依旧属于你我
We've still got tonight
没有任何人可以夺走
So keep your eyes open
所以 请千万不要合上双眼
There's no time to close them
有太多的情节你不能错过
Just hold on
只要坚持住
So tight now
再坚持一下就好
We still got tonight
今夜只属于你我
We've still got tonight
今夜依旧属于你我
We've still got tonight
没有任何人可以夺走

If all we got is these few stolen seconds
如果这些偷来的分分秒秒是我们的所有
We can't let em go to waste
怎能浪费于杞人忧天
The stars collide
今夜 繁星相互碰撞
We come back to life
而你我终于再度苏醒
We come back to life
有你在我身边 情感终于再度苏醒
The sparks will fly
今夜 花火兀自绚烂
One look in your eyes
你的明眸静静闪耀
My heart's open wide
我的心终于彻底苏醒
I know time's running out now
我明白 时间在一分一秒流逝
But we'll hold back the sun somehow
但为了你我 朝阳都不会升起
See the sky?
看看这漆黑的天空吧
We've still got tonight
今夜依旧属于你我
We've still got tonight
今夜属于你我
We've still got tonight
没有任何人可以夺走
We've still got tonight
今夜只属于你我

小豆之家敬上!

评论

热度(24)