cn_alpha

一切皆有可能
Anemone - slenderbodies

小豆之家:

Down below
沉溺不知归路
My thoughts can wander and I
思绪游离 而我
Let go
让它飘飞
I don’t need much in my life
我别无他求
I know
一切了然于胸
I like it better underwater
我宁愿沉浸涟漪之下

I've been drowning in anemone
沉浸海葵深处
Here you’ll never get the best of me
在这里 你无法扰乱我半分
I've been drowning in anemone
沉浸海葵深处
Breathing deep
深深呼吸
Breathing deep
深深呼吸

Down below
任由沉溺坠落
Sandy like the ocean floor
沙絮如洋流
Quiet like I like it
享受这种感觉
Here I'll never be alone
此刻孤独远离于我

I pause my life
一切暂停于此刻
I spend my time
时间也驻足在此
It's always right
如此恰当
It's never wrong to try
热切尝试总不会让我失望
It’s been alright
如此美好
I've been alright
感觉甚好
But here it's better
这里的一切 让我沉醉
I hear better
听闻种种美好
I like it better underwater
我宁愿沉浸涟漪之下
Send me underwater
将我置于之下涟漪之下

Feeling little pulls
小小的阻力
Won't get the best of me so
也不能把我推往何处
La la la let's go
啦~ 一起来呀
A little destiny
小小天数
To tell you what you know
也就能说说那些原本已然知道的事情
A fatal recipe of life
不过谬论生命的一纸弃文

Dreaming ‘bout a place
只有梦中的那个地方
Where I can be by myself
那里我尽可孤身一人
Feeling little pulls
小小的阻力
Won't get the best of me so
也不能把我推往何处
La la la let's go
啦~ 一起来呀
A little destiny
小小天数
To tell you what you know
也就能揣测那些原本已然知道的事情
A fatal recipe of life
不过谬论生命的的一纸弃文
Dreaming ‘bout a place
只有梦中的那个地方
Where I can be by myself
那里我尽可孤身一人

小豆之家敬上!

评论

热度(21)